Megelőzte a Kétfarkú a Fideszt a Facebookon
A Magyar Kétfarkú Kutya Párt facebookos közössége túlnőtt a Fideszén. A különbség néhány száz lájk.
A Magyar Kétfarkú Kutya Párt facebookos közössége túlnőtt a Fideszén. A különbség néhány száz lájk.
Kevés sztárról jelent meg annyi hír és fotó a közösségi médiában, mint a Szárnyas fejvadász újabb részét Magyarországon forgató Harrison Fordról. Mi lehet a jelenség mögött pszichológiai szempontból? - Szvetelszky Zsuzsanna szociálpszichológus írása.
Egy brit édesanya megrázó üzenetet küldött minden iskolás gyermek szüleinek az iskolakezdés alkalmából: Julie Apicella kislánya idén már nem mehetett iskolába. Az üzenet lényeg pedig az, hogy beszéljünk többet a tabuk övezte gyermekrákról, és csatlakozzunk egy gyerekrákhoz kötődő kampányhoz.
Két nap alatt négymillió rajongót szerzett közösségi oldalán, és online celebbé vált a 100 méteres női hátúszásban harmadik kínai Fu Jüan-huj. Erre a versenyszámot amúgy megnyerő Hosszú Katinkának nincs sok esélye.
Az amerikai elnökválasztási küzdelemben az is számít, ki mennyi adományt gyűjt össze a kampányához. A milliárdos Donald Trump eddig 75 százalékban saját forrásból fedezte kampányköltségeit, amelyeket ügyesen tudott csökkenteni a közösségi média hatékony használatával, mozgósításával.
Poké-barlangokká alakítják a bárokat, csalikat raknak ki a ruhaüzletek is, az Egyesült Királyságban már befogták a pokémonokat - az kisméretű üzletek vezetői legalábbis mindenképpen.
Az új talán bikinidivatnak titulálható halmelltartó hol máshol, mint az Instagramon ütötte fel a fejét: a lényege, hogy a hölgyek melltartó nélkül pózolnak egy nagyobb méretű hal mögött.
Egyetlen alkalmazással meg lehet találni a világsztárok közösségi médiás oldalait, összegyűjtve.
A közösségi médiában az ember igyekszik a legjobb arcát mutatni – és általában másoknak is a legjobb oldalát látja. Tökéletesen elkészített ételekről, tökéletes nyaralásról, tökéletes bulikról és tökéletes gyerekekről teszünk fel fényképeket. Tegye próbára magát ön is, mennyire rabja a Facebooknak!
Az internetfelhasználók több mint fele immár a közösségi oldalakról értesül a hírekről, és fizetni nem akar értük.
Észak-Koreában olyan közösségi oldal indult, amely egy az egyben a Facebookra hasonlít, és még egy gyerek is képes feltörni, ha szemfüles egy kicsit.
Az okostelefonok és a közösségi média térnyerésével az üzleti életben olyan mérőszámok – úgynevezett KPI-ok (Key Performance Indicator) – is kiemelt szerepet kaptak, amelyek látványos fejlődést sejtetnek, de ezek többsége valójában csak látszateredmény. Néhány tipikus tévhiten keresztül megmutatjuk, hogy miért nem lehet a lájkokra és egyéb mérőszámokra alapozni.
Fontos egy szabályrendszer kialakítása a közösségi média használathoz, hogy megelőzhesse a hitelrontást, amelyet egy nem kívánt tartalom szabadíthat cégére.
Egy 22 éves brit lány pánikroham előtti és utáni állapotait rögzítő képpárja tarol épp a közösségi oldalakon. Amber a képhez fűzött kommentárjában kifejtette: elege van abból, hogy még mindig rengeteg előítélet él a mentális problémákkal küzdőkkel kapcsolatban.
Egy német szociális munkás szerint közösségi alkalmazáson küldözgették a meghívókat egymásnak a kölni menekültek, bár ez még nem jelenti azt, hogy eleve azért gyűltek össze, amivé a szilveszteri utcabál változott.
Bármilyen hihetetlenül is hangzik, a Világ vége tényleg létezik: egy falu Nagy-Britanniában, akárcsak a Síró gyerek szigete Floridában, de már egy vödör vérről is sikerült utcát elnevezni.- A szenvedés és szomorúság minden ízében átjárja az életünket, miért pont a földrajz, pontosabban a földrajzi nevek maradnának ki ebből? És különben is, ki mondta, hogy hegységeket és tavakat csak külső tulajdonságaik és felfedezőik alapján lehet elnevezni? Arról nem is beszélve, hogy az utcáknak miért kell örökké híres államférfiak, színésznők, növények, tavak és hegyek nevét viselniük?
Szinte már kívülről fújjuk, melyek a stressz legtipikusabb forrásai: munka, kollégák, pénzügyek, egészség, politika, párkapcsolatok. Azonban léteznek kevésbé ismert jelenségek, amelyek ugyanúgy komoly stresszfaktort jelenthetnek az életünkben. Például az ételallergia, a rendetlenség, a közösségi média és a környezetünkben lévő pesszimista emberek. Gyűjteményünkből most kiderül, hogy melyek a stressz leggyakoribb rejtett okai, amelyeket nem szabad elbagatellizálni.
Évekkel ezelőtt a Facebookot csak néhány innovatív vállalat használta reklámozási célokra, ma már a legtöbb cég jelen van rajta, azonban a fiatalok egyre inkább egy másik közösségi média oldalt nyitnak meg, amikor kezükbe kerül okostelefonjuk.
„Modern tündérmese"... bár lehet, hogy csak most kelt életre a nagy médiahazugság.
A legjobb barátok közösségi médiás követését teszi nagyon egyszerűvé ez a remek szolgáltatás: néhány kattintással mindenki készíthet magáról egy mobilos alkalmazást, amelyet ismerősei könnyedén és ingyen telefonjukra tehetnek.